It gets harder everyday

Heeey!

Idag har det varit en lång dag.
Släktträff i Ytteråträsk,riktigt trevligt!
Mest äldre människor som hela tiden sa " men Sara vad stor du blivit,sist jag såg dig var du bara ett litet barn" sånt som man alltid får höra.

Tänkte slänga in lite bilder från igår och idag.
Enjoy.


Mike och Shelly på räkbåten igår.

  
  


Släktfoto.


Somsagt det var riktigt roligt att träffa dom man inte sett på länge och kul att träffa dom jag aldrig sett förut.
Shelly och Mike hade nog roligast av alla,kanske inte så konstigt men.

Nu har jag precis kommit hem från Ulla,vi var dit och åt middag.
Nu ska jag försöka vila en stund.
I need some sleep!




           I can’t seem to shake the pain




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback