peace and love 2010

Heeey!

Jag lever,trots en helt sjuk helg i Borlänge!
Det har varit riktigt äckligt varmt,ca 30grader i skuggan hela tiden,vi har sovit i tält,duschat hos främmande människor,ätit skräp,blivit av med nycklar,skor,pengar,sovsäckar osv osv.

MEN,vi har sett Tech N9ne,Jay-z och John Fogerty,jag tog mig inte på så många som jag ville se men jag har sett det jag ville,och det var helt AWESOME!

Eftersom bilder säger mer än 1000 ord så tänkte jag slänga in lite bilder och nån film kanske.
Enjoy!


Poncin och jag


Jossan och Joel                                                   Rebecca

Tech N9ne

Tech N9ne

Tech N9ne


Vårat lilla gäng

Party people



Våra grannar

Våran kära lilla Tomas

Publiken på John Fogerty




John Fogerty!

Mer bilder än så blir det inte,men kommer upp på facebook också!
Ska lägga in lite filmer också men dom kommer lite senare.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback