You know you got your name tattooed on my heart

Heeey!

Idag vart det en heldag på stan med Nadja!
Blev först fika på Wayne's och massa prat,sen vandrade vi omkring på stan ett tag,träffade även Anna en sväng.
Fick även med oss lite kläder hem,jag köpte 2 par jeansleggings och Nadja fick med sig ett par jeans.

Vid 4 bestämmde jag och Nadja oss för att ta en öl på Tc innan vi skulle åka hem.
Det blev 1öl,2öl,3öl,tapas (155kr), middag,cider,drinkar,ja det blev dyrt.


Värt? neeej!!


Nadja!


Drinkar.

Vi gick sen vidare till Pipes med Anna,Viktor,Frida,hennes kille och deras kompis.
Nadja


Nadja och Anna.


En mycket glad Frida.


Jag och Nadja.

Ja dagen/kvällen blev riktigt rolig.

Jag hann inte mer än hem och sätta mig vid datorn så skulle jag ner på parkeringen där jag mötte upp Sabry.
Vi stog och snackade ett tag,vilket var längesen och riktigt trevligt.

Nu har jag äntligen lagt mig i sängen och ska snart somna till en film.

Imorgon ska jag träffa Johanan en sväng på stan sen ska jag även förbi Sara också.
På kvällen blir det nog att följa med Nadja en sväng också.
Om jag ska hinna/orka allt så borde jag sova nu,puss!

It ain't that easy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback