Always on my mind, in my heart, in my soul

Heey heey heey!

Imorse klev jag upp rätt så tidigt,jag är så taggad på torsdag jag tror jag spricker!
Har även fått ganska bra med sömn inatt vilket känns riktigt skönt.
Åkte iaf ner på stan med pappa,köpte med mig en sallad och gick till min faster och käkade.
Riktigt gott vare.


Mums.

Nu sitter jag och väntar på Sara,vi ska förbi banken sen åka till Strömpilen,jag ska försöka hitta en svart kofta,sist jag var där var det slut på både lindex och hm,är det så att alla vill ha en svart kofta till sin vita studenklänning på torsdag? skulle inte förvåna mig.
Jag hoppas jag har turen på min sida idag iaf och hittar en.
Jag ska även göra bort bolaget hade jag tänkt så jag inte behöver trängas med alla andra som gör det dagen före.

Nu ska jag iaf byta om sen åka till strömpilen,puss!

Ýou the best of the best you the greatest




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback