.

Heeey!

Kvällen igår var trevlig,middag hos Wulffen med massa goa och glada männsikor.
Kvällen slutade ändå ganska tidigt,spårade för ganska många.
Men kvällen blev ändå lyckad.

Har inte hunnit lägga in mina bilder på datorn,dom kommer imorgon.
Nu har jag precis ätit en sen middag med Sara och har kollat på spelschemat för Peace and Love!
Nu ska vi se på film eller nått,känner oss inte iform för att göra nått storslaget.

Här ska ni få se nått roligt,hehe!


Älskar verkligen myggbett!

Efter middagen så filmade Sara mig i smyg när jag skulle tvätta mina bett i salubrin.
Märkte dock filmandet efter ett tag,haha!



Enjoy!


Nu blire inge mer för idag,puss!

I just can't stop.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback