Home sweet home

Heeey!


Nu är jag tillbaka från Piteå där jag spenderat som senaste dagarna med att måla stugor osv.
Det gick hur bra som helst.
Som sagt så åkte jag dit med Jossan,Petter,Johan och Johanna,dock så åkte Johanna tillbaka till Umeå redan på måndag så vi var bara 4 kvar.

Det jobbades mellan 7.00 - 17.00 typ varje dag sen på kvällen blev det badning på havsbadet och bastu osv.
Vi åkte även in till stan en kväll då vi köpte lite kläder,käkade pizza och missade bussen så vi fick ta taxi för 270kr,inte lika kul.

Men har fått en fin check i handen så blir banken nästa vecka sen blir det att handla lite saker som ska med på peace and love,taggar satan i gatan!

Kvällen har spenderats med Sara,Wulffen och Rebecca,vi åkte runt lite sen åkte vi även för vi André en sväng.
Det planerades inför imorgon,kommer bli nice!

Har inte haft tid att lägga in några bilder än men det får blir på lördag kanske.
Kommer nog inte ha tid imorgon för nått inlägg.

Nu ska jag krypa ner i min älskade säng,se serier och sen sova,godnatt!

Best Friends.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback