I've been working awful hard for you

Heeeey!

Även idag är jag trött,äckligt trött.
Klev upp vid 9 och vid 10 åkte jag och Sara iväg till Arbetsförmedlingen och skrev in oss,känns riktigt bra att ha gjort bort det.

Sen åkte vi förbi CH och hämtade mina pengar av Wulffen och sen blev det strömpilen.
Köpte lite småsaker som ska med till Borlänge imorgon och jag var även förbi bolaget (igen?).

Var även och köpte solglasögon på stadium och sen bytte jag bil precis som igår och åkte och lämnade pappa i stugan.
Jag och mamma åkte sedan till Inter sport och köpte ett par shorts och 2 t-shirt,love it!

Sen åkte jag ner till stan och mötte upp Jannike,vi gick till Pipes och käkade,underbart gott!

 
Jannike när hon äter.                Självklart blev de en Sex on the beach!

När vi skjutsat hem Jannike så blev det att åka hem och börja packa.
Jag har iaf fått ner det mesta,är mest duschsaker och tandborste kvar,det ska jag packa ner imorgon.

Nu har jag dock tagit en paus,ska snart börja måla naglarna och tömma kameran på bilder sen sätta mina mobiler,Ipod och kamera på laddning.

Imorgon ska jag försöka sova ut iaf till 10 sen blir det att handla grönsaker så jag kan göra en sallad att ha med mig i bilen.
I love it,kycklingsallad är nog det godaste!

Nu ska jag fortsätta med allt jag har kvar att göra så jag får sova sen,godnatt!

I feel crazy when I see your face




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback