Look me in the heart and tell me you won't go

Heeey igen!

Jag har lite smått tråkigt,klockan är 9, jag vill göra nått!!
Snart kommer Sara hem och då blir det att korka upp en öl,ska ringa mina änglar på Carlshöjd också sen får vi se vart vi hamnar,hoppas det inte blir allt för långt bort med tanke på vädret.

Jag har även suttit och pratat med Anna ett tag i telefonen,nästa vecka kanske vi hittar på nått bus,åka iväg nånstans,skulle vara helnice!



Blir bara mer och mer taggad på att flytta härifrån,finns ingen anledning för mig att stanna här längre.
Kanske dags att flytta,börja på nytt och gå vidare. Inte vad jag vill men kanske inte har så mycket val.
Får se hur det blir,ska kika mer på det nästa vecka.

Nu ska jag ta mig en cider och tagga peace and love ännu mer (om det är möjligt?)
Ha en trevlig kväll,puss!

And how do you know, when to let go?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback