Lose a friend

Heeey!

Middagen på lottas var riktigt god,länge sen jag åt sån där godmat.
Speciellt nu när jag är ensam hemma varje helg så orkar jag inte göra nån speciellt mat.
Sen gick vi tillbaka till Saras lägenhet där vi satt och drack lite och chillade med hennes kille och några av hans kompisr.


Lottas


Vid 22 tog jag mig en cykeltur i regnet hemmåt.
Inte kul,men skönt att vara hemma.
Ska snart lägga mig och titta på en film sen försöka sova,tror dock inte att det kommer gå så bra men ska försöka.

På måndag åker jag nog till Piteå med några,ska dit och jobba lite på piteå havsbad.
Blir nog där till på torsdag skulle jag tro,men jag hoppas vi blir klar tidigare för jag hade tänkt åka till Sundsvall med Sara och Anna får hoppas att det blir av också.
Veckan efter det blir det som sagt Borlänge och peace and love så jag kommer inte vara hemma speciellt mycket här framöver men kul att göra saker också.

Nu blir det film,puss!

Can't find the right words




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback