My only dream ïs about you and me

Heeey!

Igår som sagt åkte jag till Nadja,satt där med henne,Sophia,hennes kille och Nathalie.
Sen kom även Blaise hem också.
Sen drog vi till Glorias födelsedagsfest där det var riktigt mycket folk.
Vi käkade gomat och lyssnade på härlig musik,folk dansade och hade kul.
När solen steg upp tog jag en promenad hemåt,så sömn har jag inte fått speciellt mycket dom senaste dagarna men sånt har man tid för sen.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Ska iaf kolla på fotboll i eftermiddag sen kanske det blir att ta en promenad eller nått.

Har tyvärr inga bilder att bjuda på idag men ni får klara er utan.
Nu ska jag fixa lita mat,puss!




You won't see me cry, I'm hiding inside




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback