Oh I wish, the world could see you the way I do

Heeey!

Idag klev jag upp kl.07.00. tog fram trasor,damsugaren och golvmoppen.
Resultatet blev bra,det är rent och fint.
Sen kom Sara förbi en sväng,vi ladda in lite mer musik som vi ska ha på vagnen sen drog vi och hämtade Jossan och åkte ner på stan och handlade lite småsaker.

Jag hann inte mer än hem så kom mamma och plockade upp mig sen drog vi och hämtade pappa i stugan,åkte och handlade det sista inför imorgon köpte även ett par skor som jag har tänkt ha imorgon.
Sandalette

Där har ni dom.

Nu sitter jag och har nedräkning,helt galet vad få timmar det är kvar tills jag ska kliva upp igen.
Väckarklockan är ställd på 04.00,ska vara hos Karla klockan 06.00,då blir det skumpa,jordgubbar,musik och massa glada studenter!

Jag ryser av bara tanken!!!
Nu ska jag lägga fram alla kläder och måla naglarna och massa sånna småsaker,ska försöka sova tidigt,lär inte gå så bra,men ett par timmars sömn är ett måste iaf.

If you only knew



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback