Piteå here we come!

Heeey!

Jag känner mig stressad,men tänkte hinna skriva ett litet inlägg ändå.
Ikväll klockan 8 åker jag,Petter,Johan,Jossan och Johanna till Piteå för att jobba lite på piteå havsbad.
Ska bo i en bungalow,fett mysigt!
Vi kommer nog hem på onsdag eller torsdag.

Jag kommer inte ha tillgång till internet så kommer inte uppdatera förän jag kommer hem.
Kommer ha med mig kameran så blir nog lite bilder också.
Nu ska jag tömma tvättmaskinen och sen byta om och åka till min bror sen åka och hämta en laddare till min ipod sen handla sen busstationen.

Btw. Har inte halebop längre, nu har jag telia och comviq men har samma nummer så ni kan nå mig ändå.

Nu ska jag fara,see ya!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback