Roadtrip

Heeey!

Imorse efter att jag käkat en sen lunch så kom Sara och Wulffen och hämtade upp mig.
Vi åkte sedan till Övik.
Vi hade en väldigt rolig bilresa ner,mycket annorlunda musik iaf,många skratt!

När vi var framme i övik så hämtade Sara sin balklänningen,sen vandrade vi omkring ett bra tag,hittade inget speciellt,´vi käkade även middag före vi åkte hemmåt.
Stannade också av i lögdeå på häggströms modehus,hittade faktiskt en tröja där som jag fick med mig hem.

Tänkte bjuda på lite bilder.




Märkte just att mitt hår börjar bli väääldigt ljust igen.




Wuffe somnade! haha




Vi var hemma vid 6 och direkt jag kom hem åkte jag och mamma till strömpilen och handlade lite saker inför studenten.
Bara 8 dagar kvar,helt galet!!!!!

Nu ska snart lägga mig och se lite serier hade jag tänkt,är riktigt trött,faktiskt.

I cherish every moment that we shared



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback