Someone who believes

Heeey!

Idag har det varit full rulle!
Vaknade 8.15 gjorde mig klar för att åka till skolan med Jossan.
Vi mötte upp dom andra i restaurangen på skolan,skrev på lakanen osv sen var vi ca.9 st som åkte iväg och städade vagnen och satte upp lakan.
Musikanläggningen fungerade inte så vi drog till Media Markt och där hittade vi en bergsprängare som vi bestämde oss för.



Sen bar det av hemmåt med Jossan vi fixade iordning lite musik som ska spelas på flaket och sen åkte jag med mamma ner till stan.
Där handlades det ost som vi ska ha på torsdag sen åkte vi på coop och handlade massa andra småsaker som vi ska ha också.

Fick ingen middag förän halv 8,jag var nåågot hugnrig kan jag lova!
Var inte hemma mer än 1 timme sen åkte jag iväg för att möta upp Jossan igen.

Nu ska jag snart lägga mig och se serier sen sova,imorgon ska jag upp tidigt och städa och skrubba och skura huset,måste ju vara fint till på torsdag!
Eftersom jag är ledig på dagarna så tog jag på mig den uppgiften,haha!

Nu blire sängen,puss!

When I think about all the things we did,I just can't stop smiling


Sv, Tack så mycket =)

2010-06-09 | 09:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback