The best you never had

Heeey!

Jag är trött,sjukt trött!
Idag har jag åkt hit och dit och gjort massa saker.

Jag,Jossan och Sara åkte en sväng till CH och sen åkte vi vidare till Strömpilen.
Fick med mig massa småsaker hem som: leggings,sockar,hårspray,hårsnoddar,hårfärg och örhängen.
Sen åkte jag hem hoppade in i nästa bil och åkte med mamma till stan.
Köpte nya solglasögon  (aldrig köpt så dyra solglasögon i hela mitt liv) tur att mamma betalade.
Köpte även Benjamins födelsedagspresent eftersom han fyller 1år den 16 Juli och jag kommer ha fullt upp fram tills dess så gjorde jag bort det nu.



Sen åkte vi till Coop och jag gjorde bort bolaget,aldrig handlat så mycket nån gång men ska man på festival så ska man.
Sen bar det av ner till haga igen där det blev middag med Sara,Tobias och Andreas.
När grabbarna farit så lekte vi frisörsalong och Sara klippte mitt hår,känns skönt!
Blev sedan att ta sig ett glas vin och äta lite ost och kex,muuuums!

Nu är jag hemma har fixat naglarna och plockat fram lite saker som ska packas ner imorgon,galet vad snabbt dagarna går.
Ska även på arbetsförmedlingen imorgon sen handla det allra sista och sen blir det middag på stan med Jannike.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på lite serier sen sova,blir en tidig morgon imorgon också,godnatt!

I wish I could talk to you somehow but I'm scared



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback