Towards the bright, bright light

Heeey!

Jag är på bra humör!
Har varit barnvakt i några timmar ikväll åt lilla Benjamin eftersom dom andra skulle och kolla på balen!
Det var riktigt mysigt.



Efter det åkte jag och hälsade på min kära storebror och hans tjej ett tag,var inte där så länge,kul att se dom iaf.
Nästa gång lär blir på MIN STUDENT!
Ja,jag älskar att säga det,ryser varje gång.

Just nu sitter jag i sängen med mitt nya underbara täcke och ska äta glass med jordgubbar,så otroligt gott!



Imorgon är det fredag,jag har inga speciella planer för helgen.
Får se vad jag gör,jag hoppas på en filmkväll med min bästaste bästa vän men får se vad han säger.
Ska iaf bli en lugn helg för nästa vecka kommer inte bli så lugn,haha!

Aja ska sluta babbla på nu och lägga mig och se lite serier,är rätt så trött så får hoppas på en tidig kväll.

I just love thinking about you,it makes my heart smile



Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-02-15 | 08:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback