peace and love

Heeey!

Dagen har varit riktigt bra trots att jag haft feber.
Fick besök mitt på dagen,riktigt trevligt! Sen har även mina småpojkar varit hit,det har spelats spel,fikats och busats,myys!

Sen kom Sara hit och hämtade upp mig vi åkte till HM osv,jag köpte dock ingenting,brukar vara så när jag väl har pengar.
Sen käkade vi middag och inväntade mamma och pappa för att få låna bilen.
Vi åkte och hämtade Sara's saker och började flytta in saker i hennes nya lägenhet,helnice!

Vi åkte även förbi CH en snabbis och hälsade på och fick med oss Jossan tillbaka till haga där vi varit ett par timmar.
Det har även planerats massor med Peace and love! det kommer bli sjuuukt kul!

Nu blir det att sova,godnatt!

I miss you oh so much



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback