What to do?

Heey!

Nu hade jag tänkt slänga in lite bilder från midsommar som jag hade lovat.
Så enjoy!






Har inte lagt in mina egna bilder än,har tagit dom här från lite olika människor.
Så det är det jag har att bjuda på idag.


Dagen har varit seg,varit ute på en promenad ett tag och varit förbi på coop mycket längre än så har jag inte farit.

Nu sitter jag och kollar lite på internet,är äckligt sugen på att flytta från Umeå.
Göteborg,Stockholm eller Uppsala?
Har gjort en lista med för och nackdelar med att flytta typ såhär såg den ut.

Fördelar

*Nya människor
*Ny stad
*Nya möjligheter
*Börja om på nytt
*Komma bort från allt skit här i Umeå

Nackdelar

*Familjen
*Vännerna
*Mina småpojkar som jag skulle sakna galet

Det är typ så min lista ser ut,och ja jag skulle sakna alla galet mycket.
Men det finns,bussar,flyg,telefoner,internet osv,så det är inte så att jag kommer kopplas bort från alla här hemma.
När jag kommer hem från Borlänge ska jag sätta mig ner och kolla igenom allt riktigt noga,prata mer med mamma och pappa osv. Jag vill vill vill!

Nu ska jag försöka tänka på nått annat sen gå ut på en promenad igen tror jag,bye!

I would miss you the most,but in some way I guess I already do and I'm still here.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback