what's the point?

Heey!

Humöret är inte på topp alls.
Jag är less,vill bort härifrån,funderar på börja söka jobb i andra städer,hur skönt skulle det inte vara att flytta till en annan stad,träffa nya människor och ha ett jobb?
Det enda jag tänker på som känns roligt är peace and love,men sen då?

Jag vill vrida till baka tiden till år 2008 då allt var perfekt!!!
Eller vrida fram tiden 10år då den jobbigaste tiden är över.



Once upon a time, we swore not to say goodbye
Something got a hold of us and we changed
And then you sat alone in pride
And I sat at home and cried
How'd our fairytale just end up this way?

Vad hände?
Jag fattar inte...



Imorgon ska jag iaf mysa med min lillskrutt,vi ska vara barnvakt imorgon.
Sen på kvällen ska jag nog förbi Anuradha som fyller 20.
Det är det som står på schemat iaf,får se vad som händer mer.

Nu blir det sängen och invänta bättre tider,puss!


I miss my friend
The one my heart and soul confided in
The one I felt the safest with
The one who knew just what to say to make me laugh again
And let the light back in
I miss my friend,I really do.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback