You are still my best friend

Heey!

Idag har det inte hänt mycket.
Har mest legat i sängen med mitt 2meter breda täcke och tittat på serier hela dagen.
Det blev inte mycket sömn igårnatt så därför har jag inte orkar göra nått speciellet heller.

Ikväll har jag legat och pratat i telefonen i 3h.
Dom 2 första samtalen var oerhört bra.Allt känns mycket lättare nu,jag hoppas det kan bli ännu bättre.
Det 3:e samtalet var med Johanna,inte särskilt speciellt men,haha skojja ba lillskit!
Nu sitter vi alla och taggar studenten via msn,helt galet att det bara är några dagar få dagar kvar,jag längtar!

Nått längre inlägg än det här blir det inte idag,ska lägga mig och se lite mer serier sen sova,imorgon blir det stan och handla lite småsaker,ska även göra bort bolaget så jag inte behöver tänka på det sen.
Godnatt,puss!

Screwin up the best thing ever,Is something you'll regret forever.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback