You know I care

Heeey!

Imorse hade jag tänkt att ta sovmorgon men icket.
Min syster ringde klockan 9 och sa att joel skulle komma vid 12-tiden.
Halv 12 kom min lilla skruttunge och vi gick till godishuset och köpte lite godis åt honom och sen gick vi hem och tittade på tv tills pappa kom tillbaka från jobbet.


Tycker inte om att dom växer så snabbt,vill att dom ska vara såhär små.

Vi åkte sedan en sväng på bolaget,slapp cykla skönt.
Sen har vi mest busat och haft oss,varit ner på stan en snabbis också.

Nu sitter jag på haga hos Sara och har precis käkat tacos,hon är dock på jobbet och slutar inte förän 22 så jag blir här själv till dess.
Mysigt med film när det regnar,det ska jag underhålla mig med tills hon slutar.
Får se om det blir att ta sig nån öl eller två ikväll,maybe.

It's like im not even here anymore



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback