You know you got your name tattooed on ny heart

Heeeeey!

Ja, jag är på bra humör!
Dagen har varit hur bra som helst,har knappt hunnit sitta stilla.
Varit med Sara lite överallt typ,jag hittade dock inte det jag skulle ha men jag klarar mig ändå.

Har även rensat bort lite saker på baksidan med mamma och pappa så vi rymmer alla på torsdag,plus att det ser lite finare ut.
Sen åkte jag och mamma bort med allt skrot och gjorde även bort bolaget.
Det kostade sina hundralappar men ohyes,man tar bara studenten 1gång i livet och det ska firas!


TAGGA!!!

Imorgon ska vi iväg och städa flaket osv.
Sen blir det stan med mamma,optikern,köpa ostar,handla sen hem och städa!

Känns så skönt att det är över,känns ännu mer härligt eftersom jag skulle gjort det förra året,att nu äntligen är det klart! Men jag ångrar inte mitt sabbatsår!

Nu ska jag lägga mig och se serier och försöka sova snart,har mycket att göra dom närmaste dagarna så jag behöver sömn,puss!

Every little thing is gonna be all right



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback