You put a move on my heart

Heey!

Inatt har jag sovit rätt så bra faktiskt,mitt nya täcke är hur skönt som helst,I love it!
Har dock inte blivit många timmars sömn men inte så mycket att göra åt saken.

Nu har jag precis varit på bolaget,hitta alltid nått nytt.
Har inga speciella planer för helgen men alltid bra att ha iaf nått skulle dyka upp,haha!
Ska snart hoppa in i duscchen och sen kommer Sara hit.
Ikväll blir det nog att grilla osv,får se vad som händer sen.
Det verkar vara många som ska fara på täftefestivalen.
Jag var där förra året,jävligt mycket mygg,tyckte inte det var så speciellt,men ja kul att kolla iaf.

Nu ska jag fixa nått att äta sen hoppa in i duschen,puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback