You will always be my friend

Heeey!

Idag var jag uppe med tuppen!
Jag har panik,har alldeles för mycket saker att hinna med innan jag åker till Borlänge på onsdag.
Har iaf hittills idag hunnit med att ge farmor mat,satt in min lönecheck på kontot och ätit lunch? haha inte mer än så och klockan är 12.

Nu väntar jag in att Sara ska vara klar sen blir det nog att hämta upp Jossan och sen åka iväg och handla MASSA saker som jag MÅSTE ha.
Ska iväg på bolaget,optikern,apoteket,hm,maxi osvosv.
Pengarna bara försvinner ur handen,tur att jag fick min lön iaf.

Dagens största händelse!
Min sötnos JANNIKE fyller 18ÅR!!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!
Imorgon ska vi ut och fira,blir great!



Nu ska jag göra nått vettigt,puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback