A good-bye is never painful unless you’re never going to say hello again

Heey!

Är på rätt så bra humör idag också trots att jag har mer ont idag än igår,men det går ändå åt rätt håll.
Jag ska försöka få i mig lite lax och potatismos ikväll till middag,jag hoppas det går bra.

Kvällen igår var riktigt mysig jag och K tittade på film och myste.
Vi hann bara se en av filmerna igår eftersom det blev rätt sent och jag är rätt trött pga mina piller.
Men vi såg iaf den här:



Efter frukosten så såg vi den andra filmen också,den tycker jag var mycket bättre.
Den hette Taken.




Nu har jag iaf lagt mig i sängen igen,jag är rätt trött och har rätt så ont.
Ska nog försöka vila ett tag innan jag ska börja med lite skolarbeten jag tänkte göra klart idag.
Jag ska även beställa min studentklänning och min klänning till min födelsedag,blir great!

Nu blir det att se lite serier och försöka sova ett tag,puss!

To the world you may be one person, but to one person you may be the world.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback