Between me and you

Heeey!

Arbetsintervjun idag gick great,ska på utbildning på måndag.
Efter det gick jag och Jossan omkring på coop,rusta osv,köpte inget,lika bra.
Fick dock hem 2 paket idag,älskar det!
Borde komma 2 till imorgon,hoppas jag,älskar att få hem paket,men gillar dock inte räkningarna.

Vid 2 mötte jag upp Kevin på stan,vi gjorde lite ärrenden och sen gick vi på max och käkade.
Gick sen omkring en liten sväng innan vi tog bussen hemmåt.



Nu sitter jag här och väntar på att vi ska åka iväg igen,jag ska köpa 2 presenter till mina favoritkillar,Jonte och Joel,vi ska nämligen vara barnvakt på lördagkväll så tänkte ge dom varsin liten present bara för att dom är mina gokillar.Sen blir det hem och göra våfflor eftersom det är våffeldagen!

Ikväll blir det att fara ut och köra bil igen sen hem och läsa teori,jag vill ha körkortet NU!
Vet att det är svårt men innan sommaren ska jag försöka ha det iaf.

You got me walking on the moon..


lycka till me körkortet.. har föresten röstat på din bikini...great job :D rösta gärna på min med!

2010-03-25 | 18:12:17

sv: tack snälla du :)

2010-03-25 | 18:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback