Can't find the right words...

Heey!

Nu tar jag en liten paus från allt skrivande.
Har suttit i över 2 timmar med mitt arbete om Afrikas samhälle, det är sjukt intressant men också så sjukt hemskt vissa saker man läser om.
Har inte så mycket kvar nu på arbetet, har fått ihop 5 sidor och ska nog göra 1 eller 2 sidor till.
Jag är iaf riktigt nöjd med det jag skrivit.

Ska nog max sitta 1 timme till sen blir det att se lite serier och sen försöka sova.
Imorgon blir det att kliva upp tidigt, är inte van eftersom vi är lediga så mycket men det ska nog gå bra ändå.

Är iaf riktigt nöjd med dagens insatser. Fått bort projektarbetet och snart det här arbetet.
2 stora arbeten som jag har gruvat mig rätt mycket över men verkar bli rätt bra ändå.

Nu ska jag göra ett glas Oboy sen blir det att forstätta ett tag till,puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback