från mig till dig

SÄTT PÅ DENNA LÅT MEDANS DU LÄSER ;) hahahha



Goaste tjejen jag vet, helt super bra fast helt totalt Galen quinna. Men i alla fall förklara Sara är rätt svårt egenltigen utan man måste umgås med henne helt enkelt, antingen som kommer du ÄLSKA HENNE ( som jag gör ) eller så kommer du ogilla henne. OCh sedan måste jag berätta att hon världens underbaraste familj enligt mig, :)  jag kom ihåg första gången vi skulle skolka tillsammans , och någon helg efteråt så skulle din mamma och pappa till stugan och då laddade vi upp med massa godricka (cider) och hade det som måltider under 24 timmar. Usssh så snusk det var när vi låg helt förstörda i din soffa sen. Och INLÅSNINGEN i ditt rum* --- det bästa hahhaha - du vet vad jag menar* Om jag säger så här "GÅÅÅÅ UUUUUT" hahhahahha..HEEELT GALET. Men i alla fall, mitten på 2009 talet och början på 2010 så uppstod våran vänskap igen - vi hade paus helt enkelt men lättaste förklarningen.  Nu har vi några år på nacken som vi har känt varandra - och jag är jätte glad att fick börja lära känna en helt underbar SARA. du vet att du betyder det mesta för mig kära vän! / anna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback