I got my angel now

Heey igen!


Eftersom mamma måste se på skidorna så blir det att övningsköra lite senare.
Jag har iaf underhållt mig med att fixa lite med bloggen.
Ändrat allt möjligt jag kunde hitta,blev faktiskt riktigt nöjd.
Det här med att fixa bloggen har jag alltid tyckt varit riktigt krångligt,men nu när jag väl suttit med det ett tag är det inte så svårt ändå.

Jag har även duschat och ätit en macka till lunch nått annat hittade jag inte,men det dög.
Nu ska jag sysselsätta mig med att bädda sängen och rensa bort lite papper från skolan som jag inte behöver längre.
Nu är det endast 5 skoldagar kvar och det är underbart skönt!





Det är sol ute,det droppar från taken,våren är på gång,jag fyller 20 om mindre än 5 veckor,jag åker utomlands nästa månad,vad kan jag säga annat än I'm Happy!

"Together forever, never apart.  Maybe in distance, but never in heart.”



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback