I got the best friends in the whole world

Heeey!

Vid 22 tiden ringer André och frågar om jag vill följa med och fira hans födelsedag!
Det ville jag såklart,det slutade med att vi var 9st i 2bilar, vi åkte förbi Andrés stuga i Nordmaling och grabbarna envisades med att plumsa i snön upp till stugan och ramlade och hade sig.
Vi åkte sedan vidare mot Övik där vi letade efter nått ställe som skulle vara öppet så vi kunde köpa kaffe till chauffören,blev även en och annan korv och dricka som inhandlades,riktigt gott!

Min pappa skämtar alltid när alla frågar om vi ska hitta på nått,då säger han " ska vi åka till Övik och köpa en korv?", nyss när jag klev in genom dörren så vaknade pappa och frågade vad jag gjorde,och det blev mitt svar,jag har varit i Övik och köpt en korv,haha! Lite småkul.


André och Petter!


Johan!


Fredrik och Jossan!


Rökpaus.

Tack för ikväll André,Petter,Johan,Jossan,Lalla,Fredrik,Eric och Wulffen.

Jag satt i den ena bilen med Lalla,André,Eric och Petter, på hemvägen somnade jag men det var nog lika bra.
Vill inte veta vad grabbarna gjorde eller prata om,haha!

Nu blire sängen för imorgon ska jag orka städa och på kvällen blir det bio med bästaste kev.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback