I just can't find the words

Godmorgon!

Nej verkligen inte,den här natten har varit en av dom värsta i mitt liv.
Tog dom sista värktabletterna igårkväll vid 10 och somnade ganska snabbt efter det,vaknade igen vid 1 inatt och hade så fruktansvärt ont! Jag kunde inte svälja mitt eget saliv och hela munnen och halsen värkte.
Jag gick och väckte mamma och fick en till värktablett,men det var inte heller så lätt när jag nästan inte kunde svälja men tillslut fick jag ner den.

Efter det blev det lite bättre,men har inte sovit speciellt bra.
Jag är bara glad att det inte blöder,hade varit lite värre..

Jag ska lyckas få i mig 2L vätska per dag,kan lova att det tar sin tid.
Nu ska jag kämpa vidare med mitt vattenglas och sen försöka få i mig lite kräm,puss!

Can we put this back togheter?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback