I've got so much honey, the bees envy me

Heey!

Idag har jag hunnit med rätt så mycket.
Har storstädat mitt rum,rensat bort massa skolpapper,varit och handlat och varit och kollat på massa möbler.
Tänkte visa hur det blev i mitt rum,tyvärr så har jag ingen bild på hur det såg ut före men dom flesta vet nog det.



Den där bänken är iaf ny,jag älskar den.
Mitt rum blev mycket större nu när jag tog bort mitt bord och vände på soffan,är helnöjd iaf.

Jag har även varit på godishuset och hyrt 2 filmer som jag och Kevin ska se ikväll.
The box och Trubbel i paradiset,det blir nog bra.

Nu ska jag vandra in i köket och hjälpa till med middagen så jag får äta nån gång,börjar bli lite hungrig.
Ha en trevlig kväll,puss!

I've got sunshine on a cloudy day



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback