Just love the way it feels

Heey!

Kvällen igår spenderades först med Sara,Johanna och Jossan.
Vi åkte sen till Carlshöjd och hälsade på grabbarna ett tag,vid 11 hämtade jag och Sara upp Kevin och vi åkte hem till mig.
Vi började titta på en av filmerna vi hyrt, Trubbel i paradiset,jag somnade och Kevin tyckte inte att den var så bra så har inte så mycket mer att säga om den. Vi såg den andra filmen nu på morgonen, The Box, det stod att den skulle var hemsk och jättebra, det tyckte dock inte vi.

 

Efter att Kevin åkt hem så åka jag ner på stan och hälsade på Farmor.
Vi inväntade mamma som var och provade ut bågar till sina glasögon,sen åkte vi på expo.
Jag fick med mig lite saker,bland annat en tavla,är supernöjd.

Nu har jag precis ätit lunch,ska snart plocka ihop lite i mitt rum sen sätta upp tavlan.
Måste även ta mig ut i det äckliga vädret och lämna tillbaka filmer.

I woke up this morning with a smile on my face



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback