Love takes time

Heey!

Igår ringde min kära storebror och behövde hundvakt åt lilla Kiro och självklart ställde jag upp.
Jag gick dit vid 7 och vid 9 så kom även Kevin och gjorde mig sällskap.
Vi kollade på film,Äntligen midsommar,säger bara sjuk film,men rolig.
Vid halv 11 kom min storebror hem så jag och Kevin vandrade hemmåt.
Började även se nästa film som var State of play, såg inte klart hela filmen utan gjorde det imorse istället.

Nu har jag precis följt Kevin en bit och även lämnat tillbaka filmerna på godishuset.
Jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar,sen blir det nog att övningsköra lite.
Får se vad kvällen har att erbjuda,vi är ju lediga imorgon,skönt!


Absolut bästa!

Nu blir det att fixa nått att äta sen duschen,puss!

I love you - those three words have my life in them..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback