Oh I wish, the world could see you the way I do

Heey igen.

Jag är rätt så uttråkad,vädret utanför gör inte att jag blir särskilt taggad på att gå ut heller.
Maten är snart klar,efter maten blir det nog att lägga mig och titta på nån film eller nån serie.
Blir nog iaf lugnt,får se om K kommer förbi en sväng sen också.

Imorgon ska jag plugga körkortsteori,ut och övningsköra och fara och kolla på skor.
Jag känner att jag handlar alldeles för mycket och har alldeles för lite pengar till det egentligen.
Men nu när jag väl hittar saker jag vill ha så passar jag på.

Skulle egentligen varit barnvakt ikväll,men eftersom Joel blivit sjuk så blev det inte så.
Jag som såg framemot att ligga och titta på barnfilmer med mina småkillar.
Får bli på påsklovet istället.

 

Nu ska jag vandra in till köket igen,puss!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback