Oh I wish, the world could see you the way I do

Heey gott folk!

Jag är hur trött som helst,skulle lätt kunna lägga mig och sova nu,men nej det ska jag inte göra.
Har ingen större lust att vakna klockan 3 inatt så lika bra att hålla sig vaken ett par timmar till.

Det blev våfflor till middag,som kanske dom flesta ätit idag.
Eftersom jag och Kevin åt en riktigt sen lunch så var jag inte speciellt hungrig till middagen men tryckte i mig en halv stackars våffla ändå.


Gott var det iaf.
Efter middagen så lyckades jag klicka hem 2 klänningar till.
En som jag ska ha med mig utomlands och en som jag ska ha på kvällen på studenten.
Känns som att det är i veckan jag fyller år eftersom det bara rullar hem paket här,men jag klagar inte.

Brukar aldrig sitta i min soffa för den är inte speciellt skön,kanske ska sätta mig där och se en film,då lär jag inte lyckas somna iaf,vågar inte lägga mig ner då lär jag inte vakna nå mer ikväll.
Får se vad jag hittar på,blir iaf att stanna hemma eftersom det inte är så roligt väder ute.

Nu ska jag hämta ett glas vatten,puss!

If I had the power to change one thing, I'd bring you back today





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback