Pain pain pain...

Heey!

Jag lever,men knappt det.
Blev inlagd imorse klockan 7.30 låg och väntade på dropp till 10.30 och då var jag rejält hungrig och törstig.
Vid 12.30 kom dom in och gav mig lugnande och alvedon och snabbt efter det somnade jag.
Vid 1 kom dom in och hämtade mig för att köra mig till operationssalen.
Det tog inte lång tid innan jag somnade in där och vaknade sedan på uppvaket och hade världens smärta,har aldrig varit med om nått värre.
Fick smärtstillande och sen fick jag åka tillbaka till avdelningen.
Btw.TACK för alla gulliga sms idag!

Jag kom nästan nyss hem,är sjukt trött och har jävligt ont.
Har nyss tvingat i mitt ett glas flytande alvedon,inte kul,går nästan inte att svälja.
Nu ska jag lägga mig i sängen och se på serier och försöka hålla mig vaken till K ringer,puss!

You are my reason


tänker på dig hjärtat

2010-03-03 | 19:25:46

Tack sötnos!!

2010-03-03 | 20:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback