Step by step

Heey!

Imorse åkte jag iväg till sjukhuset för en förundersökning inför operationen imorgon.
Det var lite drygt,fick först träffa en sjuksköterska,sen narkosläkaren och sen en överläkare.
Dom berättade hur operationen skulle gå till osv.

Jag tror det kommer gå bra,är nog mest orolig för allt efteråt,att det ska bli blödningar och allt.
Men jag håller tummarna.

Jag har även varit till skolan en snabbis och lämnat tillbaka några böcker,påvägen hem köpte vi mat så nu är jag mätt och belåten. Ska snart börja städa mitt rum och sen lägga mig och vila ett tag,har en känsla av att jag kommer vara äckligt nervös ikväll så lär inte bli mycket sömn inatt.




de kommer gå bra : : :*

2010-03-02 | 12:47:15

Jaa jag hoppas det =)

2010-03-02 | 15:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback