Straight forward

Heey!

Dagen idag har varit helt underbart bra!
Började med att jag,Wulffen och Sara åkte och käkade på Mcdonalds,ohyes jag kunde faktiskt äta.
Men det fick bli nuggets och pommes och vatten,pommes var dock inte det bästa för min hals men det gick iaf.
Sen åkte jag och Sara till Maxi och träffade Jossan och Fredrik,trevligt trevligt.

Efter middagen så åkte jag och mamma till min storebror,han och hans tjej har nämligen skaffat en liten hund.
En svart kungspudel,den är ca 37cm hög,riktigt söt!
Bild kommer imorgon,har ingen ork till att lägga in bilderna på datorn ikväll.

Efter det åkte jag och plockade upp Jossan sen åkte vi till Sara där hon,Karla och Wulffen satt.
Dom groggade medans jag satt med multivitamindryck.
Det slutade med att vi åkte till Corona,jag var nykter,faktiskt rätt skönt. Dock är jag rätt hes nu men sånt man får ta.
Jag kom hem för ett tag sen och ska snart sova,imorgon kommer K hit,alltid lika kul!



Nu ska jag ta och sova så jag tar mig upp imorgon,puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback