Thank you

HEEEY!

Jag håller på att dö av nervositet,helt sjukt!!!
Säg att jag är fjantig om ni vill men jag har aldrig opererats förut eller blivit nersövd kanske är därför,eller att jag inte kommer kunna äta normalt dom första dagarna,eller att min röst kommer bli helt fucked up,jag vet inte,men nervös är jag iaf!!!

Pratade nyss med K i telefon,blev lite lugnare iaf,tack för det!! Du är en ängel!! ♥
Nu håller jag på att ladda mina mobiler och min ipod så jag kan roa mig imorgon medans jag väntar på att få komma till operationssalen,jag hoppas jag får komma in fort så det är över snabbt och jag får åka hem,hoppashoppashoppas!

Jag svammlar alldeles för mycket men urstäkta mig,nu ska jag ta mig en banan sen får jag inte äta nått mer eller dricka nått mer.
Innan jag slutar tänkte jag slänga in en låt som får mig lite lugnare!




You are the reason I smile


de kommer gå bra, och ditt sms gjorde min morgon till en jätte jätte bra morgon! : :

2010-03-03 | 09:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback