That's the way it goes

Heey!

Idag är jag nöjd,har fått i mig lite mat,till middag blev det kall potatismos och småsmåsmå kalla korvbitar,låter gott va? njaa inte speciellt men är glad att jag fått lite mat i magen.

Kvällen har spenderats med K,vi har sett på film och bara haft det mysigt,nu har han precis åkt hem och min smärta blir bara större och större.
Jag var sen att ta ena tabletten ikväll och jag lovar att det märks,men hoppas det går över snart så jag får sova..
Ska nämligen upp 6.30 och ta mina tabletter nästa gång.

Imorgon blir det även att ta sig ut,ska bli skönt,jag ska iväg och kolla på basket,jag hoppas jag orkar med hela matchen,vi får se.

Nu ska jag lägga mig och somna till lite serier,puss!

L.O.V.E   Y.O.U



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback