That's the way it goes

Heey!

Lyckades tjata med mamma ut,vi åkte till Coop och handlade.
Då slipper vi göra det imorgon,då blire storstädning i mitt rum,kan behövas!
Jag köpte en liten present till Kiro (brorsans hud),haha!



Det blev en sånhär. Nu har han nått att bita i.
Vi åkte förbi dom påväg hem men brorsan jobbar och Anna var inte hemma så vi får åka förbi någon annan dag.

Jag köpte även daimglass som jag ska äta nu medans jag tittar på film.
Även ikväll ska jag hålla mig vaken till 12,inte för att någon fyller år men Kev kommer hem från träningen då så det blir ett litet samtal före jag går och lägger mig.

Nu blire film och glass,puss!

Everything has changed and you are so far away,but i do miss you...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback