Think I'm addicted to your light

Heey!

Jag lyckades få med pappa och åka till Syrran och hälsa på henne och småkillarna.
Mattias var på jobbet så han fick vi inte träffa idag.
Det var fullt liv i killarna,Joel sprang omkring i kalsonger och en Sverigetröja och sa att Jonte var den onda och att han var den goda. Tror han tittar för mycket på film och har börjat leva sig in i filmerna,men söt är han och det är Jonte också.

När jag kom hem lämnade jag pappa och tog med mig mamma på affären,vi inhandlade lite saker till middagen,som blev hur god som helst.
Pommes,Texmex kyckling och sallad,hur gott som helst.

Lokalen är även bokad till min födelsedag,ska börja inhandla lite saker allt eftersom så jag inte får allt på en gång som ska göras,jag längtar!!

Nu är jag mätt och belåten och ska lägga mig i sängen och vila ett tag,kvällen kommer bli lugn.
Blev inte så mycket sömn inatt så det ska tas igen,puss!


Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback