Your new beginning was a perfect ending

Heey!

Idag spenderade jag några timmar med Jossan,Wulffen och Sara,riktigt trevligt.
Vi åkte till Draggen och hälsade på Fredrik och André och sen åkte vi runt ett tag.
 


Sen var jag och mamma och skrev in mig på körskolan,äntligen!
Eftersom jag kör så pass mycket hemma så ska jag nog klara mig med 8 körlektioner på körskolan.
Innan sommaren bör jag iaf ha körkoret.

Efter middagen åkte jag och plockade upp Jossan sen åkte vi till Johan.
Så kvällen har spenderats med Jossan och grabbarna på CH,trevligt trevligt.
Var ett tag sen jag var där så det var kul att träffa alla igen.

När jag kom hem blev det att fika,ringa Kevin och nu har jag legat och tittat lite på serier och ska snart sova.
Imorgon ska jag på arbetsintervju klockan 11 sen blir det stan och möta upp Kevin,puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback