What goes around comes around

Heeey!

Jag är på så sjukt bra humör,dom senaste dagarna har varit helt underbara.
Länge sen jag var så här glad,har mycket att tacka min alldeles speciella vän för!

Dagen har iaf som sagt spenderats med K, blev golunch,kyckling,ris och pommes,mums!
Sen låg vi och kollade på 24 eller jag somnade,men det var nice iaf.
Sen åkte vi ner till stan och vandrade omkring ett tag,vi köpte även biljetter till studentskivan!


Jag längtar!

När jag kom hem från stan så var min bror här,vi tog bilen och åkte en sväng,jag gillar inte hans bil den var inte ens i närheten lika skön att köra som mamma och pappas.
Vi hämtade upp mamma på jobbet och åkte och handlade på Coop,har handlat nyponsoppa,isglass och barnmat osv,ser verkligen inte framemot den här veckan.

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till sjukhuset på förundersökning,känns riktigt drygt faktiskt.
Men nu vill jag bara göra bort det här så jag slipper tänka på det.

Nu ska jag snart äta middag sen åka till Ansmark till mina sötpojkar och pussa dom,saknar dom så mycket!
Sen blir det att städa mitt rum och renbädda sängen så det är fräscht här nu när jag ska bosätta mig i sängen.

You are the one who makes me happy


BARNMAAAAT! <3 hihi

2010-03-01 | 22:19:44

haha jaa du får komma och göra mig sällskap ;)

2010-03-02 | 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback