Wish I could turn back time...

Jag önskar jag kunde vrida tillbaka tiden ungefär 2 år.
2008 är det bästa året hittills. Jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden och ställa in repeat när året tog slut så det kunde börja om och vara lika bra hela tiden.

2009 är nog det värsta året,det började bra men resten vill jag nog helst bara glömma.

2010 har än så länge var OK,men 2008 har allt det goda.

Ja det är det jag sitter och gör just nu,drömmer mig tillbaka till den gamla goda tiden.
Den underbara tiden.

Do I have to say the words?
Do I have to tell the truth?
Do I have to shout it out?
Do I have to say a prayer?
Must I prove to you how good we are together?
Do I have to say the words?

I do my best to tell you how I feel,but just in case,you are my world,my everything.
I love you so much.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback