You are the sunshine of my life

Heey!

Idag känns det mycket bättre,fick sova hela natten och har fått i mig ganska mycket vatten.
Har dock inte fått i mig någon mat,men men ska försöka senare igen.
Är på lite dåligt humör,det är hur fint väder som helst och jag måste ligga här inne,jag vill gå ut men läkarna sa att den första veckan ska jag ta det så lugnt som möjligt.



Jag har iaf tänkt gå till godishuset sen för att hyra film,då får jag iaf en liten promenad.
Ikväll får jag även besök av K,trevligt. Dom senaste dagarna har jag ju bara träffat mamma,pappa och massa sjuksköterskor och läkare så blir kul att träffa någon annan också.

Nu ska jag ta mina värktabletter och fortsätta se mina serier,puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback