You belong to the past...

Godkväll!

Jag är trött och har ont i huvudet, har suttit alldeles för länge framför datorn ikväll.
Har klickat hem alldeles för mycket kläder, det blir nog att klippa sönder VISA kortet tror jag.
Men det jag beställt är jag nöjd över så. hellre att jag spenderar pengar på kläder än på massa onödiga småsaker.

Jag har även varit ute en sväng och kört bil,körde till Syrran och hälsade på dom och småkillarna ett tag.
Sen körde jag tillbaka,nu känner jag att det är inte så farligt svårt längre,tycker faktiskt att det är rätt så roligt.

Har nyss haft ett rätt så långt samtal med Kevin också som inte haft en så bra dag idag,hoppas den blir bättre imorgon!
Jag hoppas också att det fina vädret håller i sig så man kan gå en låååångpromenad imorgon.
Och ja, nu ska jag sluta svamla och lägga mig i sängen och försöka sova,puss!

If you got something to tell me just do it.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback