You know I care

Heeey!

Imorse blev det att kliva upp tidigt,skulle iväg på en utbildning inför det nya jobbet.
Det gick bara bra,var rätt så trött och hungrig när jag kom hem vid 2 eftersom jag inte ätit någon lunch.
Var inte hemma länge,hann bara äta så kom Sara och Wulffen och plockade upp mig,sen åkte vi och hämtade Jossan också,vi åkte på en lite tur med bilen.

Kom nästan nyss hem och eftersom middagen som serverades inte var någon höjdare fick det bli 2 hårdbrömackor,det duger det med.

Imorgonkväll blire jobb,första dagen,men det ska nog gå bra,är lite smått taggad.
Men nu ska jag lägga mig och vila en stund sen får jag se om det händer nått ikväll,puss!



I love you straight to my last breath



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback