You know you got your name tattooed on ny heart

Heey igen!

Det blev inte att åka till syrran idag,småkillarna var inte hemma så det blir att åka dit någon annan dag istället.
Rätt skönt ändå,måste försöka ta det lugnt nån dag också,läkaren sa att jag skulle vara hemma i 1vecka och ta det lugnt i 2 veckor,jag har inte hållt det speciellt bra men har skött tabletterna och druckit mycket vatten så.

Jag har underhållt mig med att fixa i mina spotifylistor.
Lagt till lite ny musik och tagit bort gammal musik,rätt skönt att få det gjort,har tänkt göra det rätt länge men nu så.

Imorgon ska jag ta mig ner på stan för att hämta ut biobiljetterna tills på fredag och sen försöka hitta en present till André som fyller år imorgon,har ingen aning om vad vi ska köpa men nått roligt hittar vi nog!

Jag vill ha värme! håller på att längta ihjäl mig tills nästa månad!

Snart!

Nu ska jag nog lägga mig under täcket med ett glas Oboy och se lite serier fram tills klockan 00.00 då jag ska vara först med att skicka sms och gratta André som fyller år imorgon,får se om jag blir det,vinnaren ska tydligen få 10kr (?) haha.

Nu ska jag vandra in till köket,puss!


You're in my heart, you're in my soul, you're on my mind, all the time...


Hej gumman var ska du åka??säg teneriffa,teneriffa,teneriffa snäällaa:)

2010-03-11 | 00:16:17

heej gumman =) nej tyvärr,jag åker till turkiet ;/ synd att det inte var teneriffa,hade varit kul att träffa dig =)

2010-03-11 | 09:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback